fredag 1 november 2013

Systembolaget

UNDER ALL KRITIK Systembolaget!

Efter att ha "hängt på låset" kl 10:00 på www.systembolaget.se för att beställa lite nyheter från ölsläppet 1:e nov möts jag av en hemsida som är helt under isen.

Det går i sirap och efter att jag väntat flera minuter på varje beställning så möts jag av felmeddelanden. Till slut (efter c:a 20 minuter) har jag nästan lyckats slutföra beställningen utav: Founders Double Trouble, La Rulles Brune Stout Gaumais, Southern Tier Pumking och S:t Eriks & Epic Devastation.

Resten köper jag i butiken här i Askim.

Vad händer då? JO jag får möjlighet att avsluta mitt köp med följande besked:

Dvs. INGET finns med!

Systembolaget - Ni kan inte ha ölsläpp på hemsidan ett bestämt klockslag om Ni inte klarar av att dimensionera sidan efter belastningen...


1 kommentar:

  1. Det var makalöst "segt" idag! Det tog mig nästan 20 minuter också - men jag fick iallafall igenom min beställning, puh!

    SvaraRadera